۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
معاونت دانشجویی و فرهنگی؛
مرکز مشاوره، سلامت و سبک زندگی دانشگاه هنر اصفهان با « رتبه برتر کشوری » انتخاب شد
مرکز مشاوره، سلامت و سبک زندگی دانشگاه هنر اصفهان با « رتبه برتر کشوری » انتخاب شد
همزمان با برگزاری گردهمایی سالانه روسای مراکز مشاوره و بهداشت دانشجویی دانشگاه های سراسر کشور، مراکز مشاوره برتر، فعال و نمونه در سطح کشور و مناطق ده‌گانه دانشگاه‌ها معرفی شدند.
در این مراسم که در اردیبهشت ماه 1402 به میزبانی مرکز مشاوره ، سلامت و سبک زندگی دانشگاه سیستان و بلوچستان و با حضور، دکتر ابراهیم نعیمی سرپرست مدیرکل دفتر مشاوره و سلامت این سازمان برگزار شد، مرکز مشاوره دانشگاه هنر اصفهان به عنوان مرکز مشاوره برتر کشوری معرفی شد و با اهدای لوح سپاس و تندیس تقدیر، از خدمات سرکار خانم شیوا بینا کارشناس مسوول مرکز مشاوره، سلامت و سبک زندگی دانشگاه، تقدیر بعمل آمد.
هرساله دفتر مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان ضمن ارزیابی خدمات مراکز مشاوره و بهداشتی دانشگاه‌های کشور؛ فعالیت‌های شاخص، اثرگذار و موفق را ملاک رتبه‌بندی مراکز مشاوره دانشگاه‌ها قرار می‌دهد، دانشگاه هنر اصفهان بعد از چند دهه ارائه خدمات در مرکز مشاوره و بهداشت دانشگاه کسب عنوان (نمونه ، فعال و برتر) ؛ امسال نیز همانند سال های گذشته، به عنوان «مرکز مشاوره برتر» در بین مراکز مشاوره و سلامت دانشگاه‌های کشور شناخته و معرفی شد.
در حال حاضر، مرکز مشاوره و سلامت دانشگاه هنر اصفهان حضوری برجسته و فعال در اجرای طرح‌های مرتبط با سلامت جسم و روان جامعه دانشگاهی و ارتقای سبک زندگی دانشجویی سلامت‌محور دارد و مجری طرح‌های علمی و عملیاتی درون‌دانشگاهی و برون‌دانشگاهی با محوریت موضوعات روان‌شناختی است.
درگردهمایی مذکور، آقای دکتر ابراهیم نعیمی مدیر کل دفتر مشاوره، سلامت و سبک زندگی سازمان امور دانشجویان در آیین افتتاحیه اظهار کرد: مدیران مراکز مشاوره و مراکز بهداشت و درمان دانشگاه های کشور گرد هم جمع شده اند تا نظام مسائل جسمانی و روانی و اجتماعی جامعه دانشجویی را بحث و بررسی کنند زیرا جنس مسائل هر دانشگاه متفاوت و در حال تغییر است.
وی گفت: لازم است مدیران هم اندیشی داشته باشند و این تغییرات را در نظام مسائل بررسی و چالش ها را در جلسات و کمیسیون ها مطرح کنند و برای برون رفت از این چالش ها به راهکارهای اجرایی و محکم برسند.

 
تاریخ:
1403/02/17
تعداد بازدید:
258
منبع:
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
ساختمان مركزي دانشگاه هنر اصفهان
خيابان حكيم نظامي، روبروي خیابان خاقاني، دانشگاه هنر اصفهان
تلفن: 03136248089 - 03136249836 - 03136249840 - 03136269972 - فاکس: 03136249841
info@aui.ac.ir
دانشگاه هنر اصفهان
كليه حقوق مادي و معنوي اين سايت متعلق به دانشگاه هنر اصفهان مي باشد.
ورود اعضا
Powered by DorsaPortal