1. ايجاد نظم و انضباط كاري و فراهم نمودن تعامل مناسب بين دانشجويان، اساتيد و كاركنان در واحدهاي مختلف دانشكده
2. ابلاغ كليه مصوبات، مقررات و آيين نامه هاي ابلاغي از سوي رئيس دانشگاه به مديران گروهها؛
3. نظارت بر حسن اجراي مصوباتي كه از طريق رييس دانشگاه ابلاغ ميشود؛
4. ايجاد هماهنگي در امور آموزشي و پژوهشي، اداري و مالي و فرهنگي دانشكده
5. نظارت بر حسن اجراي وظايف آموزشي، پژوهشي و فرهنگي اعضاي هيأت علمي دانشكده
6. پيشنهاد بودجه سالانه دانشكده
7. ارزيابي كار سالانه دانشكده و گزارش آن به رييس دانشگاه؛
8. بررسي صلاحيت معاونان گروهها و اظهارنظر درباره آنان.