دستورالعمل كار دانشجويي به منظور پرداخت حق الزحمه
2.پس از كسب مجوز از معاونت محترم اداري و مالي دانشگاه، تأييد دانشجويان متقاضي كار در آن واحد توسط دبير محترم كميته انضباطي دانشجويان دانشگاه مي بايست صورت گيرد.
3.پس از تأييد توسط كميته انضباطي، ليست اسامي مورد تأييد به معاونت دانشجويي دانشگاه ارسال شود. دانشجويي كه مورد تأييد دبير محترم كميته انضباطي دانشجويان دانشگاه قرار نگرفته باشد مجاز به انجام كار دانشجويي نخواهد بود.
4.دقت فرماييد كه شماره حساب ارائه شده معتبر و مربوط به بانك تجارت و شخص دانشجو باشد؛ به محض شروع همكاري دانشجو با آن واحد، شماره حساب تجارت وي از او استعلام شده و در فرم اكسل كار دانشجويي (پيوست) ثبت گردد – شماره كارت بانكي پذيرفته نمي شود.
5.درصورتي كه اطلاعات دانشجويان كامل نيست، ليست كار دانشجويي ارسال نشود. زيرا ترتيب اثر داده نخواهد شد و مسووليت عدم پرداخت دستمزد به دانشجو بر عهده واحدي است كه دانشجو در آنجا مشغول به كار است.
6.توجه داشته باشيد كه درج مقطع تحصيلي دانشجو در فرم الزامي است، زيرا دستمزد هر ساعت كار دانشجويي براي مقاطع مختلف متفاوت است.
7.حداكثر سقف ساعات كار دانشجويي 85 ساعت در ماه مي باشد. درخصوص فروردين ماه اين سقف مجاز 40 ساعت است.
8.از آنجا كه دستمزد هر ساعت كار دانشجويي افزايش پيدا كرده است، انتظار مي رود همكاران در تنظيم و ارسال ساعات كار دانشجويان دقت كافي داشته باشند.
9.ليست كار دانشجويي واحد تحت امر را ضمن تكميل كليه اطلاعات درخواست شده در فرم كار دانشجويي (پيوست اين نامه)، حداكثر تا بيستم ماه هاي پاياني سه ماهه (خرداد، شهريور، آذر، و اسفند) به معاونت دانشجويي دانشگاه ارسال نماييد تا واريز مبالغ به حساب دانشجويان تسريع شود. براي جلوگيري از ايجاد وقفه و خلل در روند امور مالي دانشگاه و نيز جلوگيري از تضييع حقوق دانشجويان، لطفاٌ در ارسال ليست تأخير نفرماييد.
10.ارسال اطلاعات فقط از طريق فرم پيوست و با فرمت اكسل انجام گيرد.
11.نقطه چين بالاي فرم را تكميل نماييد تا مشخص شود كار دانشجويي مربوط به كدام واحد و چه زماني مي باشد.